KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Monday, August 27, 2012

Teman Pengganti ;)

urm entry ni tak ada apa-apa yang aku nak berceloteh pon,
cuma salah seorang dari kawan aku suruh dengar lagu ni,
okay lagu ni memang penuh makna..
terima kasih ye kawan.
pengganti? HAHA itu lawak? yee lawak sangat.
semua aku dah aku serahkan pada-Nya 
aku sebagai hamba cuma boleh jadi yang terbaik untuk dapat yang terbaik ;)
bak kata makteh jangan mencari yang terlalu sempurna,
cukupla sekurang-kurang jaga solat lima waktu dengan baik,
kalau nak y lagi bagus, jadi lebih bagus dari sekarang..
angah pegang erat kata-kata tu, insyaAllah ..
okay jom layan lagu ni dulu n ade lagi satu tu nanti aku wat entry lain
sebab aku sendiri tak pasti lagi apa akan jadi lepas ni..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...