KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Saturday, August 6, 2011

Hari Minggu Bersama FAMILY ;)

ohh yeahhhh ini ari aku kua dengan family dari lrt SALAK SELATAN ke MASJID JAMEK, huuu dah lame benor family ku tak naik train,yelah selalu pergi mana mana naik kereta je,nie sebab abah aku malas jalan sesak sangat kat KL,terpakse la naik train...alah jalan jalan kejap je pon,takat beli baju melayu abah n adik lelaki aku nie jep kat butik aniz kat jalan tar tu...pastu terus balik..huuhu aku pun xdak mood sangat ,penat laa jalan kaki jauh patu naik train..haihh tak suke.. train nye da lah lambat giler...asik full jep,
almaklumlah ramai orang keluar shpng..

sementara tunggu train yang macam siput tu,baik aku amik pix family tersayang nie..hehehe snap snap..
sayang MAMA n ABAH !


nie adik lelaki aku c aiman
p/s untuk adik ku : aiman, nampak hodoh r botak..gelii wehh ;D HAHA

 ini lak budak gemok ;D

teruskan perjalanan ke jalan tar,dapat la 3 4 pasang kain ;D 

bila malam lak kitorang makan kat NASI AYAM MELETOP cheras, alaa dekat je pon dengan rumah aku tu..tengok muka mama n abah aku nie ceria je kan?

abah tengah lapar tunggu makanan tak sampai sampai

aihh mama ni makan jangan la gelojoh sangat...hishh ;p

lepas abis makan makan, tiba la masa aku dihantar ke rumah kakak sedare aku,huhu terpakse lah beb koje kan..yeahh lagi seminggu je lagi keje pastu ley rehat puas puas kat rumah ;)
yahooo ;)
rumah ku syurga ku ;)




1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...