KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Tuesday, July 24, 2012

Oit CHUB(BOBO)

Dah 3mgu rupanya, tapi alhamdulillah makin lama aku makin kuat nak hadapi semua ni, berkat doa mama abah dan kawan-kawan juga, terima kasih semua, especially yang sentiasa ada teman aku bagi semangat, erm nak sebut nama sorang2x tapi ramai sangat...korang memang kawan terbaik, pada dia dia dan dia yang teman hari2 ku terima kasih ye, walopon kita tak rapat tapi sebab kan perkara ni dia teman aku bagi semangat buat lawak buat aku lupakan mr.R serba sedikit.. tapi aku tahu tak kan aku nak bergantung pada dia, sian awek2 dy nanti ;) hehee jgn mara yea encik ehem... dan pada kawan2 en.ehem jangan nak ajar dia jadi cam korang okay, xelok ubah kawan ke jalan y salah.. hope dia still macamtu xberubah.. okay dah stop2x... haha

urm time aku balik ritu mama cakap aku da kurus, tapi bagi aku biasa je, dak rumah pun ade cakap gak..tp xtau la diorang ckp main2 ke ape..aku buat xtahu je sbb ak xnampak pape perubahan pon..n then kawan2 along datang rumah, diorang pon ckap bende same..haihhhh aku pelik laaa... nak kate xselera makan, erm ntah laa..last aku tgok timbang, awwww ! tak sangke apa diorang cakap tu ade betul nye jugak.. kikiki

walopon xbanyak tapi alhamdulillah, gembire ke ek? urmm ye la kot.. 7kg untuk tiga minggu, niat untuk diet xde pon sebenarnya, xpenah ada istilah diet pon bagi aku... cuma emosi yang tak betol ni yang wat aku kurang makan agaknya ;)

Alhamdulillah syukur padaNya ;)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...