KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Tuesday, July 17, 2012

Jiwang Lagi? BOSAN !

PART1 (#AI)
soal hati nih memang susah nak mengerti, susah diterjemah. yang pasti, aku memang takder feel sikit pon kat dia. feel kawan tuh aderlah. tapi untuk lebih batas tuh, rasenyer langsung tak.. Semalam aku beranikan diri berterus terang. dan akhirnya dia terus marah..huhu kenapa aku tak boleh terima dia? sebabnyer hati aku tak mudah berubah, TAK MUDAH BERUBAH ! memang aku tau dah lama dia tunggu aku tapi aku tak anggap dy lebih dari seorang kawan, cuba lah faham wahai sahabat ...hmm semoga dia akan berjumpe dengan pompuan yang lebih baik dari aku yang dapat balas cintanya sebenar-benar.

PART2 (#MF)
dia dan kekasihnya telah berpisah, dan dia cuba mendekati ku, aku bingung kenapa dia tinggalkan kekasihnya selepas beberapa hari aku berpisah dengan mr.R...apakah maksud nya? adakah dia ingin kembali padaku (perasan je..haha) alhamdulillah beberapa hari selepas itu dia berbaik semula tapi atas dasar kesian katanya, aku tak faham, sangat tak faham apa y dia inginkan, hati manusia memang tidak dapat diramal, namun jangan lah memainkan hati seorang wanita yang lembut hatinya..hurmm bak kata mr.R 

~>Lelaki mulakan istilah kawan utk truskan hbgn y lbh serius ,tp pmpuan gunakn istilah kawan utk menyekat hbgn dpd pgi lbh jao .anddd kite xbole ubh org y kite syg utk ikut ap y kite so bolela kite trm dy dgn ikhlas .so kalu dah rase xboleh nk ikhlas lpaskan lah dy krn kite siape nk mgubahny utk mjd sape y kite mahukan

sejujurnya aku tak paham pun ayat atas uh, aku paham start dari anddd tu je.. haha lantak dia lah,janji dia happy ngan tindakan dia y buat aku tseksa ;) mungkin aku takkan lupekan dia sampai bila-bila, tapi aku harap satu hari nanti Allah bukakan hati aku untuk sembuh dari ketewasan cinta pada seseorang. aku taw antara kami..sudah tercipta dua garisan selari di mana garisan itu tidak akan bertemu walau pada satu titik sekali pon ;)

Sabda Rasulullah s. a. w.:
"Tiga doa yang sangat mustajab,
doa orang yang puasa,
doa orang yang di zalimi
doa orang yang musafir."
- Riwayat Ahmad, Bukhari, Abu Dawud & Tirmidzi-

Aku selalu yakin mase tuh akan tiba. tapi ia tetap rahsia Allah sampai bila-bila. dan sementara rahsia Allah untuk aku tersingkap, elok rasenyer aku mengejar cita-cita. semoga aku tabah!

1 comment:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...