KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Friday, July 15, 2011

Bila Nak Kahwin ;)


abang sedare ;)
yes,kahwin bile kite dh betol2 ready..bkn bile kite rase sunyi..
'kapel' indah bila tgk wayang cerita cinta bersama..
indah bila makan KFC bersama..makan 2 ketul ayam selama 2 jam.
.(malu punye pasal)..
indah bila shopping bersama...
indah bila sms dia ckp 'i love u syg','i miss u syg'...
dan lagi indah bila dia bawak kite pergi rumah dia dan kenalkan kite dgn family dia..(ala,sweetnye…tapi belom lagi la ..)..

tp bile berjauhan,gaduh...
bile tkde depan mata,gaduh...
bile lame tak jumpe,gaduh...
bile kol atau sms tak balas,gaduh...
kononnya dia tak memahami kita..
sibukkan benda lain dari kita..
dalam kepala otak kita pikir,"eh,dia ni mesti ada pompuan atau lelaki laen ni"...


kita rasa sunyi..
nak cari pengganti..
tanpa soal dan tahu apa sebenarnya yg terjadi...
adil tk?
bosan jgk kan kadang-kadang...
tetibe pulak rasa malas nak bercinta...
nk kenal2 dgn org,pastu terus kawin je..
baik aku kawin awal2 dr dulu kalau tahu bercinta tu menyakitkan...
sunyi… >,<’

huh,bile sunyi ingt nak kawin..
sedangkan pada diri tak ada ape2..
duit tkde..
kereta tkde...(bg lelaki la)...
runsing la..pening la..
semuanya tak kene...
nak tau tak sebab ape??
sebab,kita belom ready...
bile kite dah ready,everything will go perfectly...
kita pon takkan rasa sunyi..
kerana semuanya ada..
dan semuanya menjadi..
;) hihihi..

3 comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...