KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Saturday, February 25, 2012

. . . .

Kenapa Perhubungan Boleh Putus ?
Kerana kadang-kadang kita sama2 pikir..
kadang2 kita terpikir takut mengganggu...
Lama kelamaan..jadi lupaa..
Akhirnya timbul perasaan ini "kenapa aku je y nak kena call dia? kalau dah macam ni, mesti dia tak sayang aku sebagaimana aku sayangkan dia"
akhirnya x jadi call...
akhirnya tidak ada lagi hubungan.. semua jadi lupa...
Itulah tujuan, kenapa aku tulis ni..Itu tandanya,aku tak pernah lupa sama kau... :)
Tegur aku jika aku mulai sombong..
Tegur aku jika aku mulai angkuh..
Tegur aku jika aku mulai salah..
Kerana aku masih sgt perlukan teman seperti kamu hari ini,esok dan selamanya.. ;)
terima kasih ..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...