KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Friday, February 17, 2012

Video Lawak Milo Ais - Faradyable

 Hahaha video ni memang lawak gila beb..
aku tengok asyik tergelak je, 
dulu viewer dye takde la ramai sampai macam ni tapi sekarang fuhh da meletop..
apa kata korang yang bosan-bosan tu layan video faradyable ni kat youtube boleh pecah perut beb !
macam-macam ada pasal milo ais, teh o ais, berus gigi, tak tenang n macam2 lagi lah..
ni salah satu dari vid tu..
jom layan ~


Bila You Nak Buatkan Untuk I Air Milo Ais?

haha sengal !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...