KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Sunday, July 17, 2011

Lelaki mesti tau ni okeh ;)


love ! love ! love ! 
1.Sensitif : macam aku lah kan..;D bukan bermaksud suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian... 

2.Cerewet : Bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala, kadang ingin LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala...haha

3.Ikhlas : Ikhlas seorang wanita tak perlu diragui...cehh tolong bace ea bf ku ;D

4.Prihatin : Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam..so jage2 lah ek...

5.Manja : Walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari, naluri seorang WANITA masih lagi tetap seorang WANITA. Suka bermanja bukan hanya kepada insan yang bernama LELAKI , namun juga sesama kaum...tengok la aku ni ngn sume aku manje..tak gitu?

6.Ego : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai...huhu..macam dengan bf ku la..mara 5 minit patu da baik..haihh payah payah..

7.Cinta : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus...tapi cinta terakhir lebih berharga ;)

8.Seks : SEKs bukanlah segala-galanya buat WANITA kerana WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan satu akal. NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja. LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan satu nafsu. Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkann ya....

Peranan LELAKI dalam kehidupan WANITA adalah sebagai pelindung dan bukan sebagai pemusnah. WANITA diciptakan oleh ALLAH swt dari tulang rusuk kiri dan untuk dipeluk dan dimanja, bukan untuk dikasari. Jadi, lelaki haruslah memahami HATI dan PERASAAN WANITA...!

ni lah pe yang aku pahami tapi kalau nak tulis semua memang panjang bebenor lah kan..cukuplah sekadar ini sahaja ;)

6 comments:

  1. keh keh ;) dari hati yang tulus tau ni aimi ;D

    ReplyDelete
  2. Nice job!
    update selalu kayh dear!

    p/s : follow sy balik taw kat~
    berryhoney.blogspot.com
    medoyoudo.blogspot.com

    da follow gi taw k! nnty sy comment belog awak balik!

    =)

    ReplyDelete
  3. baaaaaanyakknya nak kena tau..but for my love one, I will. ;P

    ReplyDelete
  4. azuan ;) tq ;)
    rafiq ... banyak lagi oke..ini baru sikit ajer...;p hehe tq dear ;)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...