KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Sunday, June 12, 2011

With EN. FADZLIN YASSIN

fadz yasin

mula mula nya aq ambil cuti,engat nak balik uitm JENGKA,PAHANG...rindu kat kawan kawan lame..hahaha ekk bia betol?? tapi ramai lak membe2 aku balik rumah,demam lah n ade yang datang KL....so tak berbaloi lah kalau aku g sana kan...so aku buat keputusan tak jadi balik...


adehhh da ambil cuti tak ke mana lah pulak..n ade membe aq nie En.FADZLIN(ain) ni n kawan kawan dye nak ke KL,atas sebab nak membuang mase ku yang terluang aku join la diorang keluar ke TS...dah pakat ngan membe ku y sorang lagi ni kuar keluar sama,tapi die suroh aku pegi dulu...aku da sampai die tak muncul2x lagi...hishhh...geram tol...

aku pon pergila kat membe jengke aku ni,mereke tengah main bowling..hihi kelakar tengok bila ada yang main asik ke longkang je...(padahal aku lagi r tak ret main)

pastu pegi tengok wayang KL GANGSTER beb...tapi yang lawaknye..da full..so dapat seat paling depan..gler tol lah..xpenah penah aku.. HAHA n then aku g shoppng sikit,dapat la 3 helai tshirt..hak3 xboleh woo jalan jalan je..tangan ni mesti gatai nak kuarkan duit gak..hhihi  pape pon seronok dapat kuar ngan mereke nieh..

tenx weh ;))

4 comments:

  1. haha.best la tgk wyg free kn? :)

    ReplyDelete
  2. haihh acap..mane ko jmpe blog aq nie? adehh malu r....ain pn xtau aq wat nie..hish..HAHA pape pon tenx r banje artu ;P

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...