KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Thursday, July 7, 2011

Hormatilah Family Korang ;)


Haihhh…..hari ni aku rasa geram sangat2 dengan sorang budak ni..haiyaa... sebab terlalu dimanjekan lah ni... ni la masalah nya... kalau dah mak ayah dah manje, memang esok lusa anak tu pasti mampu melawan cakap orang tua. aku ni bukan la nak kutuk tapi mahu menyatakan jikalau anak ni terlampau dimanjakan.. ha ! konfem anak2 tue akan pijak kepala mak ayah sendiri.. aku yang tengok ni pon dah cukup sakit hati maa... tak sopan kot mak ayah dibuat macam tue.. tak sedar diri ke dari mana ko tue keluar??? kalau mak ayah ko tue tiada... belum tentu ko tu wujud kat muka bumi ini !
maaf la jika aku kasar sangat dalam blog aku ni... mungkin membuat kan orang tak selesa tapi hakikat nya begitu la... majoriti budak2 zaman sekarang macam tuttt jeee ! mungkin mereka tak diterapkan dengan ajaran agama...
sakt ati uh…nak je aku lempang muke budak uh... bagi bangun dari tidur khayalan dyer uh.. ingat dapat nikmat sangat ke buat mak ayah macam uh... weyh.. kalau dah sekali mak ayah kate tak kan maafkan ko... sampai  lubang kubur pon ko tak tenang weyh... inikan pulak dah masuk kubur.. 



haih... malas aku mahu bagi tahu k panjang2.. agak2 mata, akal dan jiwa uh boleh baca buku kan... bukak langkah kaki ko yang DIPINJAM KAN ALLAH uh... pergi beli and bace baca buku2 agama... huh~ sabo jelah … aku ni pon xdela baik sangat..tapi tak dela aku kurang ajar ngan mak ayah aku…
salam ;)

2 comments:

  1. btol3....rmai dh bdk zaman skrg yg x hormat org tua...mungkin terlalu dimanjakn kot masa kecik...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...