KaWan ;)

Farah Diana
7 May 1991
Selangor
Bachelor of Accountancy, UiTM KBM
My tears are still falling from my eyes, this is not about wishing you'd come back to me, and it is not about wishing someone would notice me. This is about surviving. This is about simply getting through tomorrow.

Monday, December 13, 2010

C-teMbAm ;)


hm..hujan lagi.
asek ujan sahaja. makin malas la tubuh montel ini bergerak ke sana sini. semalam timbang berat badan. da naek lagi 2 kg....*_*...
haha..

sebenarnya takut jugak bila maken lama..berat badan aku dah tanak kurang da. dah tak pernah dapat sesolid masa dulu. asek2 mantain 46-48  kg je. siap belagak lagi ngan budak2. aiyooo..sekarang. jangan harap. siap baju kurung pown da sendat2. =(...takot tak..takot x?

aritu aku tengah khusyuk kopek buah limau. tetiba makcik aku datang anta anak dia ngaji. mulut aku tengah penuh berisi. so aku salam dia sambil kunyah2 la limau tu. boleh pulak dia sound
"mana la ko jd tak gemok angah..asik ngunyah aje kejenye.." mcam muke doremon da tuh.

aku cuma boleh senyum aje... dlam hati punye la malu aku dbuatnya,sana sini org panggil aku gemok. Aduhh..sabar sabar. .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...